Tuesday, September 25, 2012

Saya teruji lagi! Hilang sudah sebuah KESABARAN!!! Saya tersungkur kalah... :(

Yer... kesabaran ku teruji lagi!!!
setelah penat ku memendam rasa... 
akhirnya aku kalah menahan gelodak jiwa! 
aku wanita biasa... :(

aku kalah... kalah... yer kalah!
aduhhhhhhhhhhhhhhhhhh~~~ kenapa azlina?!
kamu harus kuat!

tak boleh daahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

HANDBAG2 ini sudah menggangu tidurku!
buat makanku makin berselera...
buat aku jadi pontianak berbisik di cuping telinga suami...

sudikah kamu2 melayan keMEROYANan saya ini...

1 - di ranking pertama katanya...


2- ini pon cantik juge!

3- yang ni xnak kalah juge!!!


 4- yang ni pon apa salahnya!

 5- ni pon boleh juga!

6- nak jimat lagi, yg ni jerla... tapi boleh la dari takde...





oke... saya tak minta bahu untuk menumpang tangis...
tapi kalau nak derma kilat, saya tak tolak...
nak pinjamkan credit or debit card apatah lagi...

kalau tidak, jom kita main VOTE yang mana paling cantik untuk saya...
yer, untuk saya yer! :p




28 comments:


  1. bakpe kaler hok bawoh2 tu sumer kaler pink..nak ajak meroyan sama ker hahahaha...

    sabar azlina! meh la tumpang bahu itew..tauuu achik tak nak tumpangkan bahu dia muehehehe..

    kakak senurkasihan pilih no.3, 4, 5 dan seterusnya!!! yg atas..geleng kepala ^^

    ReplyDelete
  2. Cute la kemeroyanan Ina ni..
    Daia vote utk no 3!! Yey yey.. Suka jgk.. Hrp2 xmasuk dlm mimpi pic2 nie semer.. :)

    ReplyDelete
  3. ku fikirkan apa tadi.. ok akak vote no. 3.. nampak lembut untuk Ina... :D

    ReplyDelete
  4. 1- sng nak match
    2- ceria
    3 , 4 - sy prefer 4 kot (3 macam dull ckit)
    5 - eh..ok jugak beg besar ckit byk blh isi
    6 - not bad

    kesimpulannye..no.2..hihih;)

    ReplyDelete
  5. ina kalau pakai yang no.3 ok gak...


    bukan setakat derma kilat, kredit ke debit card memang tak bleh nak bagilah

    ReplyDelete
  6. GAMBAR KE 5, BERKENAN HABES 2 2 ..ACI SAMBAR DUA2 SKALI X..HEHE

    FOLLOW SINI..;)

    ReplyDelete
  7. wahhh...semuanyaa cantik... sabar azlina ...sabarrr...

    ReplyDelete
  8. Aku vote no 6 hahaha tp kalau dpt lv yg jub jual tuh br betoi3 lena selama 6tahun

    ReplyDelete
  9. waduh2 sis....mentang2 udah gajian..hihihi~ ikutla yg mana rasa berbaloi dan menepati naluri sis.sy sokong je.hehe~

    ReplyDelete
  10. I love number 3.Colour and design very good combo.

    ReplyDelete
  11. pilih pic no 1 sgt gorjes dimata sy!

    ReplyDelete
  12. saya vote untuk no 4

    ReplyDelete
  13. saya VOTE no 1 utk Cik Ina.. sgt sgt sgt suka.. nampak chanteksss.. sesuai dgn kamu yg sgt laaa vogue itu...

    try cari saler yg leh beli direct dari obersee.. mana tahu harganya dapat lagi murah.. ada saler yg di percayai kat FB

    ReplyDelete
  14. hahahahaha... ehhh tumpang gelak dulu taw...

    sblum kena marah, kita vote dulu.. of kos no.5 yg kaler pink tu.. sbb itu pun termasuk dlm salah satu mimpi mekchu.. hahahaha (gelak lagi)

    ReplyDelete
  15. ore ado msg kak ina kat fb :) semua comel2 tu..hihi

    ReplyDelete
  16. Wahhhh meroyan tgk no 3. Tp xmampu riban2 tu weii

    ReplyDelete
  17. alahaiii..sumanya cantik n mak turut meroyan cuci mata haa..:-)

    ReplyDelete
  18. kalau dah 'dasar' kaki shopping susah kan nak hilangkan ketagihtu
    sayakan kalu konon bersabar tp sampai termimpi2 last2 terbeli gak.. hihi

    ReplyDelete
  19. hihi...

    biasa la tu beb..lumrah wanita..hiks

    alhamdulillah aku ni kurang nk myopping brg2 gini...mybe bkn minat aku kan...hehe..

    ReplyDelete
  20. salam ala'ik
    ina, no.4 mmg cntik,anty saliha ade gune, mmg gorjes ehehe..
    but if u nk beli better beli online yg jual coach ori..if kat butik sgt mahal..hapy soping~

    ReplyDelete
  21. aku suka yang ke tiga, sangat sweet kaler dia! go go go puan kaki, you can BELI it! esok malam jemahat, ko bisik2 manja sket kat achik ok!

    ReplyDelete
  22. ramai gak yg meroyan yer.. :)
    Huhuhu....

    ReplyDelete
  23. sume chantik weh...benanah mata aku tgk......

    tah bila laaaa.... nak dapat sebijik sandang kat bahu nih.....

    mayb allah xizin lg nak pakai menda mahai nih..

    ReplyDelete