Thursday, January 5, 2012

Teh Syuhada (WHI) sudah bertudung

Hari ni adalah terlantar, oh tak jugak... baring2 malas depan TV after doktor bagi MC malam tadi.
MC pertama di tahun baru... rumet kata badan panas cam leh iron baju. :p

tengah baring malas after makan roti canai rumet belikan pagi tadi...
terbukaklah WANITA HARI INI...
ehhhhhhhhh... TEH SYUHADA dah pakai tudung la...
ohhhh... manis sekali!
alhamdulillah... makin ramai artis yang berhijrah ke arah yg lebih baik...





21 comments:

  1. alhamdulillah.. manis kn die bertudung..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. moga2 berkekalan :)

    ReplyDelete
  3. ramai dah pakai tudung
    aritu abby fana
    xlama ramai la ikut ni
    kan manis :)

    ReplyDelete
  4. like like like... alhamdulillah suka tgk personaliti bertudung.. lawa

    ReplyDelete
  5. so sweet kalu bertudung ni.
    tutup segala uban,kutu semua.
    hehehe

    ReplyDelete
  6. still nk tye bunge tu bli ktne.... lawa... bpe harge.hehe..pls plsss

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.makin ramai artis bertudung.moga ditetapkan hatinya.Amin.


    *p/s: wahai cik kaki yang manis rupawan, terberkenanlah sama pasu belang2 kalerfull itu...bleh tau mane beli??teheeeee..;p

    ReplyDelete
  8. wahh!! alhamdulillah!! manis!!

    ** semoga cepat semboh ye kamu!!

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah..sesungguhnya Hidayah Allah tiada tandingannya..
    get well soon Ina!

    http://noipunyablog.blogspot.com/2012/01/saya-sayang-abah-sayadua-situasi-yang.html

    ReplyDelete
  10. bagslah ramai dah bertudung kan.. :) sweet2 je tgok..

    ReplyDelete
  11. I LIKEEEEE...

    dok tunggu bile turn Nurul syuhada plak

    ReplyDelete
  12. demam ? cecepat sembuh Ina
    Teh Syuhada? tak familiar la, heeeee~

    ReplyDelete
  13. semoga Teh istiqamah dlm penghijrahan barunya dan semoga dibukakan pintu hati yg lain2 utk jadi lebih baik...

    kpd yg mendoakan kita, terima kasih banyak2... alhamdulillah, hari ni dah kebah sikit demamnya...

    eh, ramai pulak yg tanya pasal bunga dan pasu tu yer... jap2, kita wak entry khas utk kowrang menjawab persoalan yg mengganggu minda kamu2 yg berminat ngan pasu dan bunga bulat2 tu yer...

    ReplyDelete
  14. Wah, mmg nampak mcm istanalah restoran tu... nampak class gitu... nnt bile balik mesia boleh lah pergi ;)

    ReplyDelete