Monday, January 9, 2012

901 | Anwar Ibrahim dibebaskan


***************************************************************************

Keputusan MAHKAMAH Tinggi Kuala Lumpur pada 9.Jan.2012:

Hakim Mohamad Zabidin, dalam keputusan yang mengejutkan memutuskan Anwar tidak bersalah dan mengarahkan supaya beliau dibebaskan.

Hakim Mohamad Zabidin yang tidak membaca penghakiman penuh kecuali kesimpulannya berkata kedua-dua bukti iaitu DNA dan oral-lisan tak boleh sabit kesalahan.

***************************************************************************

Mahkamah hanya penghakiman dunia...
kebenaran yang hakiki adalah di Padang Mahsyar...
Allah bersama orang2 yang benar...


Kita...
Ada mata tinjau... ada akal fikir... 
jangan sampai orang tunjuk LEMBU kita panggil DONKEY
sebab? hari2 kita diajar LEMBU itu adalah DONKEY :p


Taknak komen banyak2, nanti kena banned! ;)
lagi pon, saya bukan orang politik...
undi pon rahsia. :p
tapi saya sayang NIK AZIZ... beliau COOL & OSEM! 




8 comments:

  1. Dah agak.. at the end dia akan bebas jugak. Politik je semua ni.. Tak minat nak ambil tau..

    ReplyDelete
  2. HIHIHI
    btol tu kak..;)
    im not into political too..cuma ada mata tu buka..;)

    sume tu urusan dia dgn allah
    sebok watpe kan?:)

    ReplyDelete
  3. btol!

    tepuk dada....
    tanya diri sendiri...

    kita diberi akal untuk berfikir..tak gitu? ;)

    ReplyDelete
  4. moga Allah melindungi orang-orang yg kita sayang...

    ReplyDelete
  5. YESSS....
    sokong!!! nik aziz mmg cool sgt2.

    ReplyDelete
  6. Saye ko tok guru jugok heheheh

    ReplyDelete