Monday, January 30, 2012

Biar nafsu melalak... kecintaan itu ingin ku buang jauh!

Bukan niat hati untuk menjadi tak setia...
bukan dengan kerelaan hati menjarakkan diri dgn kamu...
yer aku pentingkan diri sendiri! tapi aku terpaksa! 
sebab hubungan cinta ini tidak membawa untung pada aku...
cinta kau yang dlm diam membunuhku...

kecintaan padamu ku buang perlahan...
biar menangis jiwa raga... 
biar meraung anak tekak... 
biar melalak nafsu ku terhadapmu...
tapi ku kuatkan semangat!
yer, dgn penuh semangat!

tetapi...
kenangan bersama dan jasamu takkan kulupakan...
kerna kau sangat berjasa padaku...
meng'hyper-active' kan hari2 lesuku...
membutangkan bijik mataku di hari sangapku...
menyalurkan tenaga di pagi hariku...
oh, pastinya aku rindukan hari2ku bersamamu...

kini...

walaupun ku telah punya pengganti... 
pengganti yang mungkin tak sehebat kamu...
tapi aku terima kelemahannya apa adanya...

cawan jer NESCAFE... isinya MILO.


MODE:
nescafe addicted yg emo sedang mengekang nafsu serakah dan ketagihan terhadap nescafe. misi 2012 yang cuba dijayakan dengan gemilang dan terbilang! semoga aku berjaya mengibarkan bendera kemenangan di puncak jaya dengan megahnya! 
go Cik Kaki goooo!!! 
Cik Kaki Boleh!!! 
Gambate Cik Kaki!!!
uwaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~~~~~



9 comments:

  1. ingat lirik lagu...hehehehe go cik puan ina go!! konpm buleh punya tuh ;)

    ReplyDelete
  2. chewahhhh! ingatkan ape ntah tadi:)
    cik puan boleh! fighting~~~=)

    ReplyDelete
  3. ekekeke pengemar nescafe ke?bole geng nih...nk benti nescafe oh no sgt payah oke...

    ReplyDelete
  4. go go cik kaki... bagus gak kamu memutuskan cinta bersama nescafe.. aku menyokong mu cik kaki.. mari pulaukan nescafe demi kebaikan mu... semoga dengan penghijrahan dan pemutusan cinta kamu ini, membuahkan hasil yang lumayan... hasil yang tak terjangka... weeeewwwyyyy

    ReplyDelete
  5. dulu..masa sekolah rendah aku sgt gilesss minum nescafe..
    tapi lepas beranakkan CikMat lansung tak boley blah dengan nescafe..kemboong peroot!

    ReplyDelete
  6. hai cik kaki telah menduakan Achik dengan chenta terbaru... kasi test NesLo plak..huhuhu... ada bran? i pon blom penah cuba...huhuhu...

    ReplyDelete
  7. sekaki la kite...nes mmg antu...tp yg bnch ngn susu tin je sodap...3 in 1 ni kureng la...

    ReplyDelete
  8. gua cinta sama nescafe'....hanya berjaya stop setahun je...time pregnant & dlm pantang...huhu sekarang bersama semula....heheheee leh tak beli nescafe dolce machine tu... :)

    ReplyDelete
  9. wah boleh geng lah kite eik..hantu nescafe....kalau tak kena mesti tak bleh duduk diam..huhuhu

    ReplyDelete