Thursday, January 12, 2012

Cerita tak kelakar

Situasi:
nak makan mewah... nak makan mewah!!!

Achik layankan ajer... tak layan bini, nak layan saper lagi?!

tapi terpaksa drive tru jer sebab ada urusan di JPJ. nak tukar lesen P ke lesen besor. yeaaa... dah boleh buang tanda P kat kereta! woweeee... ina dah boleh drift!!! (yer tahu... agak ketinggalan!)

makan fun fries sbg alas perut. tangan kanan suap fun fries kat driver... jari kiri suap twister fries untuk mulut sendiri. seb baik tangan kiri bebas dari korek idung! :p
sambil sedut air laju2...

sampai kat JPJ... amik nombor (tu semua org tahu)

sementara tunggu giliran... haruslah duduk dendiam tunggu no giliran dipanggil kan...
tengoklah beberapa abang badan ketul cam Malek Nor duk mundar madir.

isteri: "abang, kenapa ramai sangat BONZAI kat sini erk?"

suami: "bie... BONZAI tu pokok renek2... kalo tu (sambil juihkan mulut menghala ker abg badan ketul2), BONZER oke! lengkali, kalo tak tahu, bisik2 kat abang dulu erk... malu abang nanti!"

hahahhahaaa... sendirik malu. tapi tetap tendang kaki orang sebelah laju2!!!

tak nak gelak sudah! dah kata kan cerita tak kelakar pun...


 lunch mewah yang semakin hilang kesedapannya...
oke, ini yang last untuk tahun ni... tiada lagi kemewahan di tahun 2012



14 comments:

  1. ha'ah kan..rase macam tak besh jer prosperety sekarang..ker sebab aku yg dah muak..:)

    ReplyDelete
  2. hoho..kita baru mkn smlm.. :D

    ReplyDelete
  3. Sedapnye.... terus lapar hihihi. Notty la hubby tu. Selamba je cakap camtu :p

    ReplyDelete
  4. Bonzai! Ekekeke..:P

    Mmg kelakar!

    ReplyDelete
  5. btl la cik kaki,ari sy p makan mmg dah kureng skit sedapnya...mula igtkan lain2 tempat lain rasa(walaupun standard resepi dia sama)mungkin cara masak yg berbeza..tp kentang twister mmg xbleh lawan...

    ReplyDelete
  6. hahahaha!bonzer camne plak boleh tercakap bonzai..hahaha

    ReplyDelete
  7. sukenya kt prosperity..kali ni bru mkn skali je. perlu merasa utk 2nd time ni b4 end CNY..hehe

    ReplyDelete
  8. eh kelakar lah ..sap kata tak kelakar...hehehehe

    ReplyDelete
  9. hehehhehehe...sian ina kan..achik nie..habaq kat dia, gelak jer la...ekekekke...x per2..ana kat sini tlng gelak..guling2 lg nih...ekekekke :-)

    ReplyDelete
  10. sis ina.. cite ni mmg kelakar okeh! abes baca terbahak2 gelak. mule2 pelik gak npe panggil BONZAI..rupe nye salah sebut. hik3.Comel!

    ReplyDelete
  11. kalo BONZER tu dengo, mesti dia kecewa bila badannya yg berketul2 itu disamakan dengan BONZAI..hahhaha :D

    ReplyDelete
  12. alaa kita tak sempat nak makan mewah.. bila laa dapat makan mewah ni.. huhuhu

    ReplyDelete
  13. kecik ati bonzer tu weh, hahahahaha

    ReplyDelete
  14. kah kah kah.. bonzer yang bonzai.. kalo aku jd achik, 7 hari 7 malam jadikan point..

    ReplyDelete