Monday, September 19, 2011

Menu paling hebat di kala...

... di kala dah naik bosan ngan menu-menu raya:
di kala perut asyik memerut akibat tak serasi ngan segala mak nenek makan yang dipulun di rumah-rumah terbuka bila makan ibarat tiada hari esoknya! :p

makanya...

lapangkan perutmu...

selongkar lemari carik stok sebelum puasa...

oh, naseb pujaan hati masih ada di situ...

lantas... 

kletung kletang secara pantas...

dan...

hidangan pojaan hati kegemaran kami laki binik siap!!!

v


v


v


Bismillahirrahmanirrahim...


Slurpppppppppppppppppppppppppppppppp~~~
nikmatnya... *sambil lap peluh menitik akibat kepedasan! :)


Achik: "sedap sungguhkan megi ni bie...""

Baby Achik: "hmmmmmmmmmm..."  jawab acuh tak acuh tanpa pandang orang sebelah sebab tak nak kosentrasi terganggu. :)

17 comments:

  1. ingatkan ada la menu best....rupanya maggi..ok la tuh dari xde kan...

    ReplyDelete
  2. dulu hingga sekarang mmg menu terbaek la megi nie.

    ReplyDelete
  3. adeh...aku tgh lapo ni xmakan hee
    mgm kecor

    ReplyDelete
  4. warghh memang terbaikk.. nak slurrrpppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp gak arrrr...

    ReplyDelete
  5. suria amanda:
    sedapppp o tu kak...

    susie:
    mkn x pandang kiri kanan!

    ameris:
    oyeahhhhh... x syak lagi!

    risik resipi:
    terbaik ah megi!

    nana:
    mlm ni dinner megi beb! heeee...

    sheema dean:
    boleh tiru menu terhebat kite ni tanpa segan silu :)

    ReplyDelete
  6. faveret akak dari muda sampai ke tua...sedappp

    ReplyDelete
  7. hahaha.. betul lah. sibuk sgt makan open house, akibatnya kui 2 pagi tadi sakit perut! adeh

    ReplyDelete
  8. mmg best :-) smlm baru pekena megi, hasben yg masakkan.. tgk ina punya lagi la mengancam hiasan2 nya itew :-)

    ReplyDelete
  9. mmg terbaek tatkala peyut asik menu raya je..kte pn layan cenggini udg plus cili padi tapi goreng style mabeles

    ReplyDelete
  10. huh tu feveret aku tu lena..wajib makan ;p

    ReplyDelete
  11. syukur u tak private dah blog u heheheh

    ReplyDelete
  12. aduh sdp gak kan...tp umah ade stok maggi je..flora n fauna takde stokla pulak...

    ReplyDelete
  13. woww! sodap nyaa~
    nyumm nyumm..
    nak satu! please ^_^

    ReplyDelete
  14. Teringin sungguh nak megi resepi akak neh. Bak bagi ke kite boleh? :D

    ReplyDelete