Wednesday, September 14, 2011

Jumpa kembar Achik versi lanjut usia ;p

Masa ekspidisi raya pertama hari tu kan dah cakap gi umah abang kepada abah achik. 
Sampai jer umah pakcik ni, tengok jer dia aku rasa cam nak tergelak.
Dalam pala otak: "gini lah kot laki aku bila tua nanti..."
Ingat aku sorang jer perasan, sekali yang lain2 pun mengiya kan! hehehee...

Tak percaya?
cer tengok... cer tengok...

Sebijik sejebon kan?

Pastu semangat tu nak bercerita ngan achik. serasi kekdahnya kan jumpa kembar seiras versi keluaran berbeza... :p

Yang bestnya, pakcik ni sporting giler...
Suruh pose dia ikut jer gaya si achik tu...

Gaya orang tua dulu2 check umur nak masuk sekolah.
Kalau tangan boleh capai telinga cenggitu maknanya dah cukup 12 tahun.
Kitorang praktikkan budak umur 10 tahun, boleh jer budak tu pegang telinga dia. So, teori ni takleh pakai! :p

PEACE plak...

 kekekekkekeee... commel sangat!!!

Bebudak ni jahat... 
Kata dah ada Achik versi tua, kena ada Ina versi tua jugak...

me with wife pakcik tu.
tak sama pownnnn...

to cik somi:
kite tak sabar nak tua sama2... 
sebab mesti suami cute sangat cam pakcik ni kan?!
kamu jadi pakcik tua yang kelakar...
rasa cam nak cobit2 pipi kecut!
pastu nak sorok gigi palsu kamu!!!



<Diary 1 Syawal at Kuala Berang, Terengganu>


30 comments:

  1. seiras sejibon...pakcik ni comel sporting hehehe

    ReplyDelete
  2. haha.. comel je pakcik tu.. sian dia ina awak buli dia, nasib dia spoting :-)

    ReplyDelete
  3. a ah sama laa...pandai pulak tuh posing!! sporting !!

    ReplyDelete
  4. ha ah la kak! sama sebijik! hahahah comellll

    ReplyDelete
  5. seiras betul...
    mak kita pulak kata, klu leh capai telinga cenggitu, dah boleh hantar mengaji Quran.. hikhikhik...

    ReplyDelete
  6. he he he.comel je pak cik tu...
    sporting betoiii...
    seiras....

    moga ina terus bahagia sampai ke syurga bersama suami ya...amin

    ReplyDelete
  7. heheheh.. pakcik tu cute giler kot posing macam tu...memang same ar..tak per..asal saling centa...dah tua kerepot pon tetap akan centa..:)

    ReplyDelete
  8. Hahaha..betul lah..sejibik betul ...

    ReplyDelete
  9. hahaha..memang cute sangat gelagat pakcik tu aka kembar achik.

    ReplyDelete
  10. hahahha gile kentang sporting btol pakcik tu
    tp seius la mmg serupe

    ReplyDelete
  11. omel jek semua....ekekekeke..semua org akn tua..tggu je masanya...

    ReplyDelete
  12. comey betol pakcik tu.. sporting giler...... comey.. comey comey...

    ReplyDelete
  13. senyum memanjang vee baca entri nih..comey sgt! =0)

    ReplyDelete
  14. gigi pelesu!!

    achik ada dah gambaran rupa dia time usia emas.. :)

    ReplyDelete
  15. hahahaha..

    comel gilerrr pakcik tuuu

    ReplyDelete
  16. wakakak! lawak la.... tp mmg sejibik sgt! alololo.. sweetnya nk tua sama2 tu. moga dua2 dipanjangkan umur, sihat tubuh badan agar dapat menempa tua bersama2. ntah2 achik yg sorok gigi palsu k'ina tak? hehe..

    ReplyDelete
  17. a'a la....sama...mana kamu dpt acik di waktu tua ni...saya pun nak cari la en hasben di waktu tua.serius.baru eka tau canne nak ukur umo 12 tahun tu

    ReplyDelete
  18. kena besokan gambo tu gantung kat umah bg achik tgk hari2.. :)

    ReplyDelete
  19. hihi..mmg seiras rupa pakcik korang ngan acik..

    ReplyDelete
  20. hahah cute hokeh...
    aww petikan ayat citer desperate housewives disampaikan oleh Susan " i wanna grow old with u.." pergh romantik seh ayat..kekekeek

    ReplyDelete
  21. "rasa cam nak cobit2 pipi kecut!
    pastu nak sorok gigi palsu kamu!!!"

    Sweetnya ayat ni :)

    ReplyDelete
  22. kah..kah..kah.. acikkk cian pakcik tu.. hahahaha.. nak plak dia bergambar gitu.. sporting gilaa.. hahahah.. a-ah laa akk ingatkan tu bapak acik.. hehehehe...

    ReplyDelete
  23. memang pakcik tu giler sporting la... suka sgt2... pastu kemain seronok bila bagi duit raya. :)

    ReplyDelete