Friday, September 9, 2011

Kejap Private... Kejap OPEN!!! Mengada kan?!!

Assalamualaikum...

Sorry la kengkawan...
bukan niat nak mengada... bukan niat nak amik perhatian.
sebelum ni aku KELIRU...
tak tahu apa yang patut aku buat...
tak jumpa SOLUTION...
sekarang aku yakin dengan PILIHAN aku...

ada orang tak suka?
tak leh terima?
bosan dengan BLOG KAKISUKABERJALAN yg bertukar 'wajah'?
yang bertukar menjadi BOSAN?
atau mungkin bosan dengan CIK KAKI yang baru?
itu hak kalian...
boleh melangkah tanpa berpaling pun takpe...

ENTRY lama2 dulu aku revert to DRAFT buat sementara waktu.
ada masa aku telek balik buat penapisan berperingkat. :)

harap kalian sudi doakan semoga aku istiqamah dalam PENGHIJARAHAN aku...
dan aku juga doakan yang baik2 untuk kamu2 kesayangan sekalian...

SELAMAT HARI RAYA koranggggggggggggg... :)

27 comments:

  1. amin...doaku mengiringi kamoooooo...n diriku jua

    ReplyDelete
  2. pedulikan kata-kata orang lain..
    blog kamu...hak kamu...
    hak kamu jugak untuk berubah kepada yang lebih baik...

    InsyaAllah...niat yang baik jalannya disuluhkan cahaya NUR olehNYA :)

    ReplyDelete
  3. adakah krn short clip d FB aritu??
    tak kisah la kak... sy tatap suka kamoo... ;)

    may u hv a great life....

    ReplyDelete
  4. semoga hijrah ko diberkati dan dirahmati Allah, amin!

    ReplyDelete
  5. apa2 pun dear...ana totap sokong 200%...hehehhehehe... :-)

    ReplyDelete
  6. good...good....

    pedulikan kata org2 tuu...

    ReplyDelete
  7. selamat gigih pilih entry ya.. tp akak rasa banyak entry yg lulus wajib tayang kan?? tak byk yg 18sx pon kannnn?

    senang-senang nanti share kan lah MEDIUM terjadinya penghijrahan ini.. kot2 leh dijadikan panduan jugak

    pis yo!

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah...

    Sama2 lah kita berubah ke arah yang lebih baik... InsyaAllah...

    Doa Mohon Keteguhan Iman: "Ya Allah, Tuhan yang membolak-balikkan hati, teguhkanlah hati2 kami kepada agama-Mu"

    Amin...

    ReplyDelete
  9. mira doakan yg terbaik tok kak ina ngn abg achik.. amin.. =)

    ReplyDelete
  10. yay..open balik..setuju entry2 lama tu dok dlam draft ;) biar depa xdpt cari..hehe

    ReplyDelete
  11. mengapa perlu ade yg tidak suke sedangkan ianyer suatu penghijrahan yg baik kan...

    doa aku sentiasa mengiringi mu ngek... aku juga berdoa moga satu hari nanti aku buat penghijrahan yg abadi ini.. cepat atau lambat, yg pasti setiap manusia mahukan perubahan yg terbaik buat diri mereka... :)

    ReplyDelete
  12. ALHAMDULILLAH..SAMA2 KITA MELAKUKAN PERUBAHAN KAN..i LIKEEE U..:)

    ReplyDelete
  13. Skang ni dah jadi kak iena yg lebih sopan ke? hihi

    ReplyDelete
  14. mcm mana pn ang NA, aku tatap sayang ang...tatap admire penulisan ang....

    ReplyDelete
  15. kak ina, zaa baru privatekan blog..kalau akak sudi nak baca, bagi email ye..nanti za invite :D

    ReplyDelete
  16. to all, thanks a lot atas sokongan kalian... sama2 kite doa yg terbaik utk kita semua...

    to zaa,
    add akak at azlinahasan@gmail.com
    anyway, thanks coz masih igt akak...

    ReplyDelete
  17. wateva.. tiap2 ari aku tetap bukak blog lu beb.

    ReplyDelete
  18. kite suke baca blog kamu walaupun kite tak kenal kamu..bila dpt bukak hari ni baru rs happy..kite suke baca tulisan kamu..keep blogging ok!kite tetap sokong kamu!

    ReplyDelete
  19. sebab zaa suka baca blog akak la! :D hopefully kalau akak private, invite la zaa sekali :D

    ReplyDelete
  20. insyallh semoga allah permudahkan urusan kamu,

    ReplyDelete
  21. tetap menyokong walau apa jua keputusan... :)

    ReplyDelete
  22. alhamdulilah...berubah kearah kebaikan adalah perkara yang di tuntut olehNYA...semoga aku jugak akan mendapat hidayah dan kekuatan sepertimu kawan...

    ReplyDelete
  23. alhamdulilah..semoga dipermudahkan segala urusanmu :)

    nak berubah menjadi yg terbaik bukan senang..byk halangan yg bakal menerjah..hanya kesabaran menjadi penguat keazaman.. :D

    ReplyDelete
  24. akan merindui aksi2 gedix kamoo... uwarghhhhhh....

    ReplyDelete