Wednesday, December 14, 2011

Kalau MALAS... inilah DINNER kegemaran selain MEGI! :)

koslo pemalas duet ngan grill sausage.

sape nak resipi pemalas, sila tinggal komen kata:
CIK KAKI ada geng malas!


#Resipi sumpah sempoi lenggam giler sampai ko tak caye ko sedang masak atau main masak-masak!  
dan resipi akan diberi bila komen lebih 15! haahhahaaa... 


#UPDATED:
Resipi malas DI SINI wahai Geng2 malas kesayangan... :)

22 comments:

  1. hehehe
    da cukup menyelerakan kak..:)

    ReplyDelete
  2. eerrr...kire rajin gak ar..aku kalau malas..makan nasik lauk ikan goreng jer...lagi giler malas..ikan pulak yang dah siap2 siang kat kedai..;p

    ReplyDelete
  3. CIK KAKI ada geng malas!

    p/s : nak komen sampai limablas kali bole? hahaha~~

    ReplyDelete
  4. selain megi pun sedapppppppppppppppppp makanan yang pemalas

    ReplyDelete
  5. sausage grill nampak mengancam..bukan malas tp simple..:)

    ReplyDelete
  6. sedapnya npk sos... boleh bg resepi????

    ReplyDelete
  7. ok gak nie...leh wat menu diet tuk saya...hihihi

    ReplyDelete
  8. cik kaki ada geng malas...


    p/s tp ini terlbeih rajin

    ReplyDelete
  9. CIK KAKI ADE GENG MALAS...
    saya malas kuasa dua...=)

    ReplyDelete
  10. Ina, kamu kategori rajin...malas mean, kamu tapau beli kat luar, then, salin letak atas pinggan terus ngap! hahahah! masak tu dah kire rajin Ina...saya rajin, hakikatnye malas, sardin kan.....sedap..lama tak kena....

    ReplyDelete
  11. CIK KAKI ada geng malas! tapi saya lagi ober malas..malas masak terus...

    ReplyDelete
  12. sesuai sgt utk aku bila bfast..cpt kasik resepi!

    ReplyDelete
  13. rasanya da lebih dari 15komen kot...resepi pls !!!!

    ReplyDelete
  14. malas2 pun boleh tambah tu kalau mkn. kalo sy malas, terus pakai helmet, p beli je. haha

    ReplyDelete
  15. hah cepat letak resipi org pemalas nie.. ko memang ada ramai geng orang malas hakhakahakhak

    ReplyDelete
  16. nak komengg gak...

    'cik kaki ada geng malas!'

    titik!.... :P

    ReplyDelete
  17. Sebab ramai geng malas... makanya Ketua Geng malas dengan ini dgn banggannya bagi resipi malas...

    http://akubukancheff.blogspot.com/2011/12/kalau-malas-inilah-dinner-kegemaran.html

    ReplyDelete