Saturday, December 24, 2011

Ada apa dengan 24Disember???

24.12.2011
entah kenapa rasa date ni paling cantik sepanjang tahun 2011! :p
lagi bermakna dari birthday agung! weeeeeeeee~~~
hari ni, genap 28 tahun (baru :p) aku bernafas di muka bumi Allah ni...
Alhamdulillah...

tahun ni aku tak mengharap nak paper...
(yo lah tu... padahal dah dapat adiah sebulan awl! :p *thank you bang rumet!)
btol ni... tahun ni takder la menggeletik nak special dinner bagai untuk celebrate birthday.
ikut jer mana achik nak bawak... takde demand2 dah thn ni... ;)
kalo dia bawak makan kat Nandos pon dah oke dah...

tapi, honestly... aku rasa tahun ni lah ulang tahun paling bermakna...
Allah bagi lebih daripada apa yang aku minta...
syukur atas segala nikmat kurnia dan hidayah yg Allah berikan...

dan buat pertama kalinya...
aku tak minta Allah panjangkan umur aku...
biasanya: "panjangkan umur murahkan rezeki..."
tapi kali ni tak...
cukuplah sihatkan tubuh badanku...
dan matikan aku dlm keadaan husnul khatimah...
berikan ketetapan iman untuk terus berjalan di jalan yang lurus...

SELAMAT ULANG TAHUN buat diri sendiri... :)
semoga dapat menjadi ikhwah yg lebih baik dari semalam...


sungguh!!!

29 comments:

  1. Happy Besday Ina. Moga diberikan kesihatan yang baik dan kebahagiaan yang hakiki oleh-NYA. Kirim salam kami sekeluarga untuk Ina & Achik. :))

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Lahir...Barakallahufik~

    ReplyDelete
  3. selamat hari lahir kakakku... semoga kak ina muroh rezeki sokmo..

    ReplyDelete
  4. ina,bday awk ari yer....

    wish u hepi bday,
    semoga pjg umor, murah rezeki, bahagia smpi ke syurga.

    ReplyDelete
  5. happy birthday to u. semoga diberi kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki, dan happy selalu bersama achik

    ReplyDelete
  6. SeLamat HaRi Lahir DalIng Gojers....
    xdak apa yg mampu aku katakan melainkan Terus bedoa Moga Kehidupan Kamu DIRAHMATI oLEhNYA.........insya'allah

    "aku sayang kamu kerna DIA" di atas saNa (:

    ReplyDelete
  7. slmt ulang thn cik kaki...bace entry ni buat aku tersedar dari lamunan...tq somass cik kaki

    ReplyDelete
  8. Happy birthday

    Semoga dpt semua yg dlm wishlist..

    ReplyDelete
  9. Selamat hari lahir cikpuankaki ;p
    *semoga dilanjutkan usia+dimurahkan rezeki dan berbahgia di samping tersayang sehingga hujung nyawa*

    ReplyDelete
  10. selamat ulang tahun yang keeee??????? semoga masuk umo baru ni, menjadikan segalanya lebih indah dan berkat. amin...

    ReplyDelete
  11. salam kak ina..

    HAPPY BIRTHDAY!semoga panjang umur, murah rezeki duit,kebahagiaan,anakanak dll,sihat sihat selalu, gojes gojes selalu ya ^_^ may ALLAH bless ya!

    ReplyDelete
  12. selamat hari lahir ina.
    Kebetulan kite lahir di bulan yang sama....

    ReplyDelete
  13. Selamat ulangtahun kelahiran temanku..
    moga Allah memberkati perjalanan hidupmu...
    moga dikau terus kuat menghadapi dugaan & cubaan hidupmu,temanku..
    moga perkenalan kita akan terus utuh..

    ReplyDelete
  14. selamat hari tua, moga bahagia selalu :)

    ReplyDelete
  15. HEPI BESDAY...smoga pnjg umor,murah rejeki selalu...

    ReplyDelete
  16. Selamat Hari lahir my dear friend...mendoakan yg baik2x buat dirimu...

    ReplyDelete
  17. selamat hari lahir.
    semoga selamat semuanya. ;)

    ReplyDelete
  18. terima kasih byk2 atas ucapan selamat sahabat2 semua...
    terharu sangat...
    semoga Allah merahmati hari2 mendatang kita...

    ReplyDelete
  19. aku yg super duper gojes ni tak wish ko birthday lagi? pelik ni...

    mok, happy belated birthday.. ko baru 28 ke? ingatkan sebaya je ngan aku :) semoga kebahagiaan bersama mu..

    ReplyDelete
  20. amin...selamat hari kelahiran inaachik

    ReplyDelete
  21. rasanya belum wish lagi kat sini kot..happy belated birthday! muda agi cik puan ina nehh ;)

    ReplyDelete
  22. selamat hari ulangtahun kawan..:) ape sahaje permintaan dan doa ko aku akan aminkan dan berdoa sama agar ianye akan diperkenan kan..insyaallah..
    eerr...aku pon lahir bulan 12 ni..hari lewat sikt dari tarikh ko ni..tapi tahun awal sikit ar dari ko..;p

    ReplyDelete
  23. kat fb dah wish now kat blog lak..hepi besday my fen :))..muda lagi baru 28..belum 3 series lagi..hehe

    ReplyDelete