Friday, October 7, 2011

Entry tak serius mana... tapi ada motif...

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat kesayangan sekalian...

Kita mulakan pagi Jumaat dengan bersyukur pada Allah...
di atas segala nikmat yang telah DIA berikan...
tak perlu hitung, sebab takkan terhitung jumlahnya...

dan bersyukur kita dijadikan makhluk yang sangat sempurna...
tak caya, pegang hidung...
bayangkan lubang hidung kat atas batang hidung, bukan bawah...
tak ker menggigih kita cari tempat berteduh tiap kali hujan!
takder nikmat main hujan!
hehheee...

k2, tahu lawak tak kelakar...
eeee... takleh gurau duk surau... (lawak x bernas lagi)

K lah, back to pengisian hari jumaat...
takder tazkirah sebab aku bukan ustazah pilihan...
just nak share gambar kat bawah ngan korang...


cilok kat blog Maera




Pilihan di tangan anda...
Tiada istilah 'saya tak mampu' jika betul berkeinginan...
Tiada konsep belum bersedia sebab ini kewajipan...
Anda mampu mengubahnya...
Insyaallah, Allah akan membantu kita...
AMIN...


14 comments:

  1. suka entry ini. Jadi mau klik "like"

    *Ari Rabu ari tu pun ada tempek artikel camni gak. Moga kita sama2 dpt manfaat dari nya. Aminnn....

    ReplyDelete
  2. tazkirah jummat yg biasa2 tp mendalam maksudnya...

    ReplyDelete
  3. like like like.... InsyaAllah perlahan2 berubah ke arah yg lebih sempurna...

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah.thanks sharing. ;)

    ReplyDelete
  5. memerlukan pengisian yg tinggi nie...thks for sharing..:)

    ReplyDelete
  6. terima kasih kerana sering mengingatkan :)

    ReplyDelete
  7. insyaAllah, kita mampu mengubahnya. :)

    ReplyDelete
  8. tu la nye..haih..terima kasih kerana mengigatkan..
    aku sgt suka entry ni

    ReplyDelete
  9. insyaAllah...doakan saya yg tak sempurna ni cepat2 berubah cam awak...:)

    ReplyDelete
  10. entry yg bermakna....:-)
    buat aku insan yg hina :-(

    ReplyDelete
  11. ya, sama2 kita berusaha menjadi muslimah yg lebih baik...
    biar org kat dunia pandang kita cantik bergaya asal kita lebih mulia di pandangan mataNYA...
    amin...
    sama2 doa untuk kebaikan bersama...

    ReplyDelete
  12. sgt byk perlu dibaiki kat diri sendiri ni *sobs sobs*

    ReplyDelete
  13. suke jugak entry i!! saling mengingati antara satu sama lain..!!

    ReplyDelete
  14. sdg berusaha dn akan terus mempertahankan perubahan yg spt kamoo maksudkan itu....in shaa Allah

    * Indahnya hidup mengikut syariat....sama2 kita tutup dan jaga aurat *

    ReplyDelete