Thursday, October 6, 2011

Bukan Hantu KUM KUM...




Oh sila jangan terkejut yer adik kakak...
Ini orang, bukan MOMOK mahupun Hantu KUM KUM!

kenapa gambar jadi cenggini?
ni namanya budget seni... hiiiiiiiiiiii hi hiiii hiiiiiiiiiiiii (sila baca cam pontianak mengilai)

si MYSARA (dia suka kalo aku sebut nama dia ni walopon bkn org kenal dia pon tapi dia akan syok sendiri bila bleh eja nama sendiri kat sini) tak puas hati kata aku nampak kurus sekarang. Memangla, bila pakai baju besar, haruslah lemak2 semua tersembunyi... Ko boleh makan setengah ekor ayam NANDOS, pastu pau org sebelah nyer ayam sikit lagi... pastu gi makan aiskrim TUTTI FRUTTI, pastu sebelum balik, tapau Choc Cheese Cake tanpa rasa bersalah langsung! oh... la la~~~

oke, sekian entry tanpa motif di petang Khamis paling BALOQ.

#Sape tahu BALOQ tu aper? aku baru tahu pasal word ni tak sampai sejam yang lalu. Thank you SHU SHINJU atas budi baik menambah perbendaharaan kata akak ni... :)




20 comments:

  1. hahaha..mmg seni! Baloq tue malas lah..:P

    ReplyDelete
  2. kalau boloq tauu.. baloq tu ape?? kalau kat terengganu baloq tu boyfrenz... kalau boloq tu macam serabut

    ReplyDelete
  3. penampilan kamoo betul-betul udah berubah..tahniah!
    Ya Allah..kau permudahkan segala urusan & usaha kebaikan rakanku ini Ya Allah..Amin

    ReplyDelete
  4. beb, aku tak paham entry nie.

    ReplyDelete
  5. Ni namenyer wardina'azlina'waheeda wahsini...hahahahahaha

    ReplyDelete
  6. hahak. kumkum pun kumkum lah namun juraian brooch tetap maintain :P yeay tmbh ilmu! 1 lg perkataan baru masuk dlm kamus kehidupan :)

    ReplyDelete
  7. Gieyana:
    mmg seni @ SENI LAH SGT! hahahaa...
    bahasa ibunda ko haruslah fhm kan...

    ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ
    boloq woq!!! hehee...
    baloq ni bahasa penang = malas tahap berganda

    nini d:
    AMIN... insyaallah...

    ReplyDelete
  8. aku taktau...loklak aku tau...hahahah

    ReplyDelete
  9. ameris:
    ko jgn pening2... dah nama entry tiada motif. so, otak kena baca secara santai tanpa harapkan ape2 output :)

    faiez:
    saya adalah NOR AZLINA seadanya...

    mak izz:
    kum kum moden ni namanya...

    ReplyDelete
  10. alamak ina..along kurang paham la entry ni..tp x per la along komen jer..psstt..baloq tu apa?

    ReplyDelete
  11. ceywie:
    mekasih!

    nana:
    ko terkejut beruk xper... jgn beruk terkejut tgk aku dah...

    erichan:
    baloq tu malas tahap x terkawal...

    along:
    cool long... ni mmg entry saje nak bg org x fhm. ala long, nama pon entry tiada motif! ;p

    ReplyDelete
  12. antoo kum..kum kat sini pames laa..ekekekekek

    cute ..cutee..makin cute..MUSLIMAH SEJATI......

    baloq tuh PEMALAIH takdak-dah...ekekkke

    ReplyDelete
  13. hehehehe..klakar la ina ni....kretip sehhh...hhehheh

    ReplyDelete
  14. tp kalau aku yg pakai baju beso2 ade nampak cam guni berjalan tak?ehehe...serius mmg ko nampak slim melim... :)

    ReplyDelete
  15. ahahahaha...jika ada bahasa2 pelik & ajaib akan ku kongsi bersamamu wahai kak NA ku sayang...:)

    cam kebetulan plak kan...ai mention nama u kat blog ai..u pon mention nama ai kat blog u...:p

    ReplyDelete
  16. KALAU KT KUANTAN NI..BOLOK TU SERABUT...TAPI DE TEMPAT KT KUANTAN NI NAMANYE BALOK...MEE CALONG DIE SEDAP!! DIK BERADIK KOT..HEHEHEEH

    ReplyDelete