Thursday, August 18, 2011

Juadah Ramadhan 13


asam pedas ikan pari <> ayam goreng terlebey garing <> petai panggang hasil achik masuk dapur <> budu wajib <> air sarsi soda 


 nampak tak prop kat blakang tu...
tu koleksi achik jugak tu... kan dh kata laki mak retro



asam pedas ikan pari yg bisa buat achik menangis terharu sebab punya isteri yg baik lagi gojes yang pandai memasak. sape nak lempang cik kaki angkat tangan! *lariksssssssssss!!! hahahhahaa...


sarsi soda. asalnya nak wak bandung soda, skali tgk sirap is yillek. pastu terlebih bijak wak sarsi soda then perah lemon. habis segelas laki mak pening nok!


oke, sekian entry menguji kekuatan iman kengkawan di bulan puasa...


12 comments:

  1. ayam terlebih garing tu sebab berangan yaa cik kaki

    ReplyDelete
  2. memang mengoda tu asam pedas..leleh nengoknyer..tapi sayang sampai skg sy failed msk asam pedas hehe

    ReplyDelete
  3. walawehhh kak! terliur ni..cian duk telan air liur =D

    sapa suh tayang gambar makanan sedap2 nie..huuu^^

    pandainya cik puan masak..the vogue gitu:)

    ReplyDelete
  4. lawa pinggan ikan pari asam pedas dok lepak tueh

    ReplyDelete
  5. napak lazat tul asam pedas che puan kaki kita ni. hihi.
    cukup segala bahan. kite smlm baru wat asam pedas pari, tp tak cukup bahan, tp kira aci je lah. Hihi

    ReplyDelete
  6. nak komen..tp nak tutup pics tu..tak tahan...

    ReplyDelete
  7. xdelah menguji keimanan sangat.. heheheheeheh *ayat penenang iman*

    ReplyDelete
  8. air tu tak menahan nok..dah la tgh keletihan berkemas ni huhu

    ReplyDelete
  9. ina, menu menggegar iman gue...
    bestnya dapat masak. aku lak cik hubby x kasi masak,beli jek. sbbnya bila masak gue keletihan yg amat kul 9.30 dh tido skali dgn baby. cik hubby balik terawih cian tgk bini dia penat, nak senggol senggolan pn x dapat.

    ReplyDelete
  10. aku dah teringin giler nak minum air lemon..sekali tengok pulak lemoh tertonggok atas gelas tu..tak tahan ko...!!

    ReplyDelete
  11. den nak tanyo...
    nie wak masak sendirik ek...
    cam best jer...
    kalu laki den... x bg can den nk masak...

    ReplyDelete