Monday, October 7, 2013

Hijab Tutorial: Shawl labuh di dada mahkota terjaga #part3


Maaf kesayangan yang inbox dan komen2 di IG mintak saya buatkan tutorial cara pakai shawl labuh di depan dan belakang. amponnnnnnnnnnnn... tak terbuat lagi.
nak buat video memang tak pandai lah...
nak buat tutorial bergambarajah kena tunggu laki bagi kerjasama dulu.

sebagai tak menghampakan kesayangan2 saya yang manja menggedix ni,
saya share youtube org lain punya tutorial.
enjoyyyyyyyy~~~~

saya selalu jugak pakai gaya ni tapi yg tang pendeknya tu saya panjangkan sikit supaya bila yg pendek tu ditolak ke bahagian belakang, ianya akan lebih labuh menutup bahagin belakang.


yang ni tak pernah try lagi.



tapi biasanya shawl saya pakai saya custom made sebab shawl di pasaran tak cukup lebar untuk saya. melainkan wide shawl yang bercorak macam NI. tapi ni memang saya dah jatuhkan hukum wajib pakai inner neck yg labuh sikit kat dalam. ala... byk skrg kat pasar malam tudung express awning lembik tapi kita transformkanlah sbg inner neck. 


SELAMAT MENCUBA dan terus berusaha menjaga aurat kita wanita gojes sekalian.

"LET VEIL OUR AURAH FOR BRIGHT AKHIRAH"






2 comments:

  1. good tutorial. Anyway sy ada jual bawal shawl yang cukup labuh. Do visit my blog ye. :))

    ReplyDelete
  2. cantiknya style 1st tu.. nak try gaqlah :)

    ReplyDelete