Wednesday, October 30, 2013

InaAchik selepas 30 hari Atkins Diet


 permulaan diet


 hari ke-15, lost 3.5kg
masa ni raya haji... makcik sepupu semua tegur knape dah 'kecil'


 hari ke-21, berjaya singkirkan sekampit beras 5 kg lemak. :)


terkini, hari 28. 
berat statik selepas mengalami tekanan dan cabaran beratkins ketika outstation selama 4 hari di Sabah bah... tapi saya perasan, ia lebih kpd inch lost. ;)


ok, sekian laporan di hari ke 30 beratkins. 
target nak lost 5 kilo jer lagi. tak nak kurus sgt, nanti tak huggable. kohkohkohhh~ :p





20 comments:

  1. wahh tahniah..... semoga berjaya

    ReplyDelete
  2. wah bestnya..nanti nak ikut jejak ina jugak..berdiet atkins..:-)

    ReplyDelete
  3. salam sis...cantik selendang..mana beli?sy suka labuh

    ReplyDelete
  4. Salam
    Makin berseri, makin cantik :)
    Gambate!!
    ***pic no 2, shawl tu cantikla. Boleh tau beli katne? :)

    ReplyDelete
  5. Kurus sangat pun tak lawa... Tahniah dan bertabahlah untuk 5kg lagi tu...:)

    ReplyDelete
  6. salam. selama ni silent reader saje..bestnya dah kurus...sy nak kurus jugak..tapi tak start2...hahaha

    ReplyDelete
  7. bersemangat juang yang hebat nak kurangkan berat badan untuk kesihatan..bagus..
    bytheway, semua baju-baju kamu comel laa dalam picture di atas ni.. suka

    ReplyDelete
  8. wahh..bertabahnya kamu. Suker tengok ramai dah ber'Atkins'. Tinggal semnagt bila nak mula nie. Nasi n white coffee tue nmpak sedapp sgt, adoiii :)

    ReplyDelete
  9. Tahniah Ina..Doakan sy berjaya dptkan berat ideal soon..Alhamdulillah da hilang 7kg pas sebln dgn konsisten..tp da start memain..byk dugaan akhir-akhir ni

    ReplyDelete
  10. wah atkins. saya pun ingat nak buat jugak tapi tunggu bulan 12 nanti huhu

    ReplyDelete
  11. Tahniah ina.. kty ni bila ntah nak setat nya nie ..
    kena kuat semangat mcm ina..

    ReplyDelete
  12. cantikkk!! congrats! and chaiyok!!

    http://naturally-vitamin.blogspot.com/2012/11/kurus-dengan-sihat-vs-kurus-dengan-cepat.html

    ReplyDelete