Monday, April 23, 2012

Repekan Random di Hari Minggu yg Lalalaaaaa~

SABTU:


berNANDOS!
Achik kata makanan ruji bulanan. yer ker? bukan mingguan ker?
Ntah la yer, saya pun x pasti kenapa kami laki bini ni suka sgt ngan nandos. jgn tanya menu2 kat sini, yg kami tahu order ayam hot peri setengah ekor sorang. eh, setengah ekor kongsi dua. erkkk? :p

 Pastu ronda2 tawaf mall jap pastu laju2 ke Balakong mengadap mem besar (bonda tercinta).

Project mega ngan adinda tercinta. main jahit baju utk henpon n tabby. best, cam main masak2 masa kecik2 dulu. oh, adik saya adalah kawan baik saya yg paling osem!

achik kata: "kamu 2 beradik ni memang kera-aktif!"
well... kakak borek adik rintek! :p
sayang my only adik banyak2!



AHAD:

Achik offer nak blanje shopping. ibarat tidur di waktu hujan lalu disorong comforter set yg gebu. hope dia x nyesal ngan tawaran itu! :p

 Suka kedai ni tapi agak pricey! 
tapi bajunya cantik2 dan memenuhi piawaian etika berpakaian seorang muslimah. 
sebelum ni dah pernah beli baju dan skirt. (sebelum ni merujuk pada 2 minggu lps)
#Kedai ni kat Wangsa Walk, tingkat bawah, belah surau, hujung sekali.

sekarang saya suka btol ngan kaler biru letrik ni!
oh, warna pilihan saya xder kaitan ngan mana2 parti politik yer!


Saya beli selai jer... sebab saya nak achik blanje benda lain pulak.
lagi best dari beli baju! yer ker?! 
tak2, nampak sgt statement x berapa ikhlas di situ... 
sama best ngan beli baju - oh ni ayat selamat! ;)

 berkampung di kedai buku Care4 Wangsa Maju.

Hasilnya?



 Thanks suami!!!
tambah 1 lagi koleksi buku tulisan Pahrol Mohd Juoi. suka!



 oh, semalam gedix nak berbanggel segala! 


oke, sekian...
#Isnin yg sedikit lemau hari ni...


10 comments:

  1. bestnye shopping2, nice je nak2 kalau suami yg belanja...heheh

    ReplyDelete
  2. aiyoo..nmpk sgt la diri ini jarang pergi wangsa walk smp xtau ade kedai bj2 muslimah kt hujung tu..huhuhu..

    ReplyDelete
  3. waahh...sangat menarik kamu nyer weekend...tidak seperti saya..hehhe well, kehidupan manusia ni masing² kan...semoga kebahagiaan akan terbit disebalik bukit itu!~ insyaALLAH...heheheehhe

    ReplyDelete
  4. cantik banggle. akak penah tgk banggle camtu, teringin gak nak beli satu lepas ni....hehehehe

    ReplyDelete
  5. em aku pun skang ngah sikit2 nk bli baju2 berunsur muslimah ni tp yg fesyenable (kompem salah eja) skitlah but still yg dituntut.tp tu la satu mahal.pastu size utk aku sgt2 susah nak cari :(

    ReplyDelete
  6. eh lupa...kamu makin cantik sekarang :)

    ReplyDelete
  7. aku lak tgh syok baca buku AKU TERIMA NIKAHNYA dari saiful islam....sronok lak baca buku tuh

    ReplyDelete
  8. suda bc nota seorg lelaki itu..marvelles..selamat khatam kak ina ;)

    ReplyDelete
  9. wah..gembira berjimba2an di hujung minggu.

    ReplyDelete