Wednesday, January 23, 2013

WordlessWednesday : Yang terakhir dan pertama... tapi tetap yang sama.


gambar versi cam-whoring terakhir di rumah lama...

gambar versi cam-whoring yang pertama di rumah baru...

pastinya, rumah lama atau baru... 
'cermin ajaib' tetap diusung dan tergantung megah di ruang tamu untuk memudahkan xtvt tak berfaedah ini! :p










12 comments:

  1. Na..mn beli jubah dlm 1st pic tu? Kenan laa plok

    ReplyDelete
  2. Na..mn beli jubah dlm 1st pic tu? Kenan laa plok

    ReplyDelete
  3. wahhh.. dah pindah rumah baru.

    ReplyDelete
  4. mirror mirror on the wall... who is the fairest of them all..

    YOU. =)

    hehe.

    ReplyDelete
  5. Cermin ajaib memang kena ada.
    Hik3

    Moga Allah kasih.
    (^___^)y

    ReplyDelete
  6. Kayna pun terasa nk bergambo mcm ni. Tapi belum ada keyakinan diri. hahaha.. Boleh gitew??

    ReplyDelete
  7. salam,
    semalam nampak awk kt IKEA..tapi sy adalah kemaluan untuk menegur..hehehe....

    ReplyDelete
  8. Salam ina..klu sudi...crite la lg umah baru.. camne hias umah dll...

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum.. sheila belum beli lagi cermin besar ni. memang berguna sangat kan. heee :)

    ReplyDelete