Wednesday, January 30, 2013

WordlessWednesday ~ Lepas Gian


SELAMAT PENGANTIN BURUK

Yea... finally ada gambar sanding2 untuk dikongsi.
 
Lepas gian. Saper suruh pakai seksi2 masa sanding 5 tahun 8 bulan 4 minggu 1 hari yang lalu.
sendiri tengok pun sendiri malu.

pesanan untuk kesekian kalinya:
adik2 yang belum berkahwin... pilihla pakaian yang tidak terlalu seksi atau berpakaianlah dengan konsep menutup aurat dengan sempurna di hari bahagia anda. jangan sampai satu hari nanti, kita sendiri yang segan tengok gambar sendiri. laju2 sorok gambar kahwin bawah katil. 
tidak mahu kamoo2 rasa kekesalan yang ku rasa.



# DAH TAK JADI WORDLESS WEDNESDAY ENTRY DAH NI... :p





12 comments:

  1. GAMBAR sanding ni leh la frame kan pastu gantung kan..hehe

    ReplyDelete
  2. sukenya dengan pelamin die..simple n elegance...n pengantin lama tu pon sweet okeh...

    ReplyDelete
  3. wah2 ini namanya pengantin tak lapuk dek hujan tak lekang dek panaih ni...


    cantik sangat pelamin biru gelap, pengantin2 pulak pakai kaler pink...cun gilos

    ReplyDelete
  4. sooooooooooo sweeeetttt... eh kamu masih pengantin baru.. hari2 cinta gituuuuu

    ReplyDelete
  5. pewit-pewit...xkisahla lama ke baru yang penting epy selalu...hehehe

    ReplyDelete
  6. cm pngntin br jeee...ehem..ehem..

    ReplyDelete
  7. wewittt!:)
    peringatan yg bagus..sekarang ni kan ramai je pengantin yg seksi2 gitu..tengok dari jauh pun seksa mata kejab..

    ReplyDelete
  8. salam. buruk pun buruk la.. janji bahagia..

    ReplyDelete
  9. cantiknyerr pasangan pengantin nih.

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum kak ina. comelnya! pink! heee. betul, kalau kita dah berubah, mesti kita segan nak tengok gambar tak tutup aurat kan. samalah. mujur masa kawin sheila memang dah berhijab. sekali sekala datang poyo sheila upload masuk blog. heeee

    ReplyDelete