Thursday, January 17, 2013

. . . Step forward . . .



Dalam aku bertatih berjalan ingin terus maju ke hadapan, 
sesekali ku toleh jua ke belakang...
bukan untuk menghentikan langkahku, 
tapi sebagai kekuatan untukku terus melangkah. 
sesungguhnya kisah silam punya banyak kesilapan yang tak ingin ku ulang... 
yang mengajar tentang banyak hal dan tentang... 
sebagai teladan dan pedoman...

ya Allah, 
tetapkan aku di jalanMu...
agar aku mampu tersenyum di kala aku berjumpaMu...

 ~inaachik~



"every righteous person has a past, and every sinner has a future"


8 comments:

  1. assalamualaikum kak...

    sy ni silent reader blog akak ni ;)
    leh tak emailkan nama n almat umah kat arewin_86@yahoo.com ...

    ReplyDelete
  2. salam,

    saya minat tengok cara akak berpakaian..sedap ja tengok..
    boleh kongsikan tak, kat mana akak beli pakaian2 yang labuh2 dan cantik2 tu..

    tima kasih..

    ReplyDelete
  3. true. setuju dgn quote sis yg last tu. =)

    ReplyDelete
  4. always pray the best for u dear.. jom pi jpo, shopping... hehe

    ReplyDelete
  5. Salam.suka sangat fesyen pakaian kamu. Manis n sedap dipandang mata

    ReplyDelete
  6. every sinner has a future!
    saya suka ayat itu!

    ReplyDelete
  7. salam...ila follow sini..salam kenal.. =)

    ReplyDelete