Wednesday, March 28, 2012

BEDUK DIKETUK




Buku yang dihadiahkan oleh Wardina Safiyyah...


BEDUK DIKETUK ni terbitan Telaga Biru.
Penulisnya Pahrol Mohamad Juoi, ketua editor majalah SOLUSI.
beliau juga penulis blog www.genta-rasa.com


buku ni dah jadi buku feveret buat masa sekarang.
ke hulu ke hilir kelek buku ni. sampai achik kata, 
"uih, ke mana2 jer bawak buku BEDUK DIKETUK dia tu!" 
sekali dengan dia2 sekali dah tangkap cintan ngan BEDUK DIKETUK ni... heheeeeeee...

Kenapa buku ni berjaya meungguli carta hati?
dengan bahasa yang ringkas dan santai yang berbentuk ala2 cerpen gitu... 
memang sangat dekat dengan hati. penjelasannya sangat ringkas tapi mampu mengocak hati.
yang bestnya lagi, buku ni diselang selikan dengan ilustrasi yang mencuit hati .

Insyaallah, aku akan share kat sini nanti.
memang banyak sebenarnya nak share. 
specially ada satu chapter tu: #Beduk 3 - macam mana nak jadi baik. 
memang interesting sangat!
rajin ngan malas jer nak taip balik! hehehee...

kamu-kamu harus punya satu!!! :)

#Ketukan beduk mampu membangunkan dirimu dan orang lain




5 comments:

  1. best erk buku tu... insyaallah.. nanti kite gi cari kat popular..:)

    ReplyDelete
  2. uols:
    bestttttttttt!!!
    mesti cari dan khatam buku tu! :)

    ReplyDelete