Sunday, June 12, 2011

8th day: Harap2 tak buasir!!!

dekat kul 3, takde pape masuk mulut... even seteguk air masak...
korek idung pon blom!
juga bebas dari aktiviti yang boleh membatalkan puasa.
kalo blom zuhur, bleh gak niat puasa sunat kan...
penangan rindu achik?!
rasanya penangan MALAS lagi kuat kot...
memang malas giler nak masak untuk lobang tekak sendiri...
sampai nak buat air 3 in 1 pon malas!
aduh, kesian sungguh dengan diri sendiri...
*rumet... cepatla pulang!!!

kul 3.30 petang, gagahkan diri untuk masak something.
menu paling tepat untuk wanita bujang yang malas adalah:
MAGGI!!!
cepat dimasak, sedap dimakan!
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...


MEGI IKAN BILIS PEDAS BERAPI! yummmmmyyyyyyyyyyyyy~~~
*dengan harapan: aku bebas dari penyakit buasi! hahahhaaa...

makan sambil tengok TV. 


nota cinta buat rumet (hari ke8 tanpa kamu):
alaaaaaaaaa... banyaknya kain nak lipat.
biasa tu kan tugasan rumahtangga tanggungjawab kamu...
takperlah, kite volunteer nak lipat.
tak nak la ada bukit jadian dalam rumah kan...
chop, mana kamu ni erk? semalam takde YM kite... hari ni pun takde...
kite rindu kammooooooooo... rinduuuuuuuuuu sesangat.
tak sabar nak tunggu kepulangan kamu.
nak peluk kamu banyak2... rasa cam nak dukung2 kamu! ;p

cinta setinggi timbunan baju tak berlipat...
Rumet Chenta hati kamu. :)

12 comments:

  1. izan yg dok dgn anak2 kecik ni pun rasa malas nk masak,ni plak ina yg utk sebijik mulut.

    mkn tau,nnt sakit lg susah hati org yg jauh.. sabar yer ina =)

    ReplyDelete
  2. tgk maggi, rasa nak wat maggi jugak la, padahal, baru je pas makan cokodok pisang, huhuhuhuh....

    ReplyDelete
  3. sm gak ngan daku..suka gak layan megi..:)

    kesiannya..sure rindu gilerrr nie..:)

    ReplyDelete
  4. meggi adalah fav mekchu.. nok, ko masak meggi pun nampak mcm spegehthi ala tapioka nok...

    ReplyDelete
  5. errr tugas lipat kain achik ke nok....tak aci...jeles ni...huwaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  6. wah untung ko achik lipat kain.laki aku munggah lagi ada lah.ehehe...amboi len macam rindu ni...ehem2...

    ReplyDelete
  7. huhu.. same lar.. kalau laki tak de umah..memang giler malas nak masak tuk tekak sendiri... sanggup makan ape yang ade jer...roti pon ley.. ;)

    ReplyDelete
  8. siannya dia.. lamanya rumet dia takde..

    tapi megi tu nampak mengancam lah.... terliur tgk nie..

    ReplyDelete
  9. timbunan bukit jadian tu, kat umah akak pun ada, cuma sekrg dah susut ckit pasal dah tarah, kat ampaian byk lagi tak berangkat, lepas ni bukit jadian tu akan menjelma semula...hehehehe

    ReplyDelete
  10. alaihai...belaian jiwa nya. mesti achik pun tak sabaq nak balik tuh

    ReplyDelete
  11. megi ikan bilis ni lah benda pertama achik mintak ina masakkan oke!

    ReplyDelete