Tuesday, December 10, 2013

Sebarkan Cintamu #edisi 2 ~ Tangisan di Bumi Kemaman T_T


Assalamualaikum sahabat2 dan kesayangan2 semua... buat sahabat2/saudara2 yg diuji dgn banjir, bersabarlah... Allah uji tanda kecintaaNYA. "Hasbunallah wa ni'mal wakil" (cukuplah bagi kami Allah, sebaik-baik penolong). 

Di sini ingin saya panjangkan hajat sahabat saya yg memohon sumbangan utk kerja2 amal mereka membantu mangsa banjir di Kemaman yg mana ada beberapa tempat yg bantuannya terbatas.

__________________________________________________

Salam Ina.. saya memanjangkan hajat kwn2 di Kemaman, Terengganu. Kami sdg jln bantuan utk mangsa2 banjir sebab ada mangsa yg 2-3 tempat tak dapat bekalan makanan. Setakat ini bantuan agak terbatas. Jika ada yg sudi membantu, kami hargai sangat2. kami membantu setakat yg termampu... mengharapkan bantuan lain agak lmbt sampai. yg menjadi mangsa skrg anak2 kecil dan warga tua yg uzur. bagi yg sudi membantu, kami dahulukan dgn ucapan terima kasih yg tak terhingga.

ni no account EN. RAZALI ABU BAKAR (yg mjlnkan kerja sukarelawan di Kemaman):

CIMB: 13050001830206 
(RAZALI ABU BAKAR)
TEL: 0139135321


____________________________________________________

Daripada Abu Hurairah r.a. daripada Nabi SAW, Baginda telah bersabda:
Barangsiapa yang melepaskan seorang mukmin daripada satu kesusahan daripada kesusahan-kesusahan dunia, nescaya Allah akan melepaskannya daripada satu kesusahan daripada kesusahan-kesusahan Qiamat. Barangsiapa yang mempermudahkan bagi orang susah, nescaya Allah akan mempermudahkan baginya di dunia dan di akhirat.

#sebarkanCINTAMU


No comments:

Post a Comment