Friday, July 27, 2012

Pesanan di beranda itu...




Di beranda itu...
ku baca 'surat cinta' terindahMU
membelah kesunyian Subuh hari...
diiringi kicau burung...
sungguh... jiwaku tenang...
banyak pesan-MU untukku...
untuk kumulakan hari di luar sana...
yg banyak lara dunia...
 


'novel' cinta terindah yg wajib dikhatam sampai helaian terakhir...
kemudian ulang lagi... dan lagi... tanpa kenal erti jemu...
kerana banyak pesanan untukmu dan aku...
kerana banyak kisah untuk kau dan aku tahu...
sbg panduan jalan kembali kpd Pencipta kau dan aku...
dan jalan itu pastinya indah untuk kau dan aku susuri...


Semoga redha Allah mengiringi jalan2 yang kita lalui...
love u fillah...


#hati sebak... 



1 comment:

  1. Hanya keranaMu.. aku terus di sini mengharapkan perlindungan dan kasih sayangMu.. Jangan tinggalkan diriku...

    ReplyDelete