Wednesday, July 18, 2012

Entry bodoh2 : perbualan mak - anak. :)



SITUASI 1:

anak nyer: ma, kasik na lah tudung ni. dah lama org carik tudung kaler ni.

mak nyer: ambik lah naaaaaaaaaaa...

anak nyer: kita tukar ngan tudung ni nak? (sambil tunjuk tudung cantik. heeee...) tapi tudung org ni tudung mahal tau!

mak nyer: takder lagi yg nak tukar?!

# mak nyer nak untung sajer! :p





SITUASI 2:

anak nyer: ma, nak rasa karipap ni?

mak nyer: boleh la...

anak nyer: ma jgn gigit kat inti dia...  ma gigit kat kulit jer tau!

gelak berdekah dekah!!!

# dasar anak tak sedar dek untung!!! hahahhahaa


watak utama dalam kedua-dua situasi di atas. hehehehee...





13 comments:

  1. tergelak je baca perbualan maknye dan anaknye..hik3 =D

    ReplyDelete
  2. mak ngan anak sama-sama chomel...situasi berbual pon chomel jugak..alahai..:)

    ReplyDelete
  3. ahaks...bagus btl kisah anak beranak nie :)

    ReplyDelete
  4. mak n anak..sama-sama chumiLLLLL>...

    jeles tgk ina berpimpin tangan dengan MA yg comel erat gitu....

    bertuah kamu azlina, masih punya MA...

    ReplyDelete
  5. Kalau aku, bab tudung mak aku akan kedek..bab mknn, dia akan mkn secubit jerk..anak mkn bercubit2

    ReplyDelete
  6. mak always sanggup apa saja utk anak kan.

    ReplyDelete
  7. ekekekeke.. suka bab karipap tuh..

    ReplyDelete
  8. Salam..Suker borak2 comel gitu.. Ala2 sweet manja jer..

    Salam perkenalan dari Saya..
    daiadellas.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. beslaa makan kulit... kayna lagi suka kulit dari inti karipap... haha..

    ReplyDelete
  10. anak beranak yg cute. ma awk mmg comei tau

    ReplyDelete