Friday, February 15, 2013

Sebuah hakikat tentang sepasang sayap



Pasangan kita hakikatnya adalah sebelah sayap yang perlu digandingkan untuk terbang mencari keredhaan ILAHI...

#Cinta Kerana Allah


entry pendek2 dulu... tuan tanah di tahap lemau akibat banyak makan sepanjang coti2 menjadikan otaknya bergerak pada kelajuan yang sangat tidak memberangsangkan. jemari2 juga sudah montok akibat prinsip "diet ketika bercuti ibarat sebuah percutian yang gagal" dan ini menyukarkan taipan di papan kekunci... semoga kesayangan berbahagia sentiasa bersama2 insan tersayang... belajar menyayangi untuk disayangi...






11 comments:

  1. comelnya gambar ni... swett couple...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sweet couple or SWEAT couple! ngeheee

      Delete
  2. hai kak,lama sy x dtg sini.now sy kembali.ehehehe

    ReplyDelete
  3. owh patutla gambo ni mcm berat sbelah je adik manis...lalalala

    ReplyDelete
  4. seronok tgk akak. pasangan bahagia.semoga kekal bahagia dunia akhirat... doakan saya juga.walaupun tak kahwin lain.... hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak doakan awk ditemukan dgn bakal imam yg bisa mengimamkan solat awk dan membimbing awk utk menjadi isteri yg solehah...

      Delete
  5. aku kadang kadang macam tak percaya achik yg sopan boleh segigam ini hahaha..sebab aku datang ari tu dia sangat imam muda sungguh..

    ke dia jugak purak purak malu dengan pok wang zamri keding atiku itu?

    #abg long tgk gbr ni..uncle boboiboy..uncle boboiboy..adalah dalam seploh kali sebut tanpa henti..aihh rindu ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pinky momma:
      hahahhaaa... dia boleh bergigam di depan org2 tertentu jer. dan bergantung pada mood semasa. kalo gembira overdose, maka terjadilah scene2 spontan begini.

      oh abg long... kammo sgt suwit! ajak mama n papa dtg umah angkel boboiboy meh...

      Delete
  6. " belajar menyayangi untuk disayangi".... suka ayat ini ♥

    ReplyDelete