Wednesday, June 13, 2012

WordlessWednesday 13Jun2012 ~ Sekadar Usaha



Berusahalah kamu...
kemudian berdoa, tawakal dan redha lah...
InsyaAllah... 
ALLAH akan melihat usahamu... mendengar doamu...




35 comments:

  1. semoga usaha murni kamu diredhai ALLAH...

    amin...

    ReplyDelete
  2. INSYAALLAH moga ade rezeki kamu berdua...ader hikmah disebaliknya....

    ReplyDelete
  3. akak.. good luck...
    yg ni sy x try lg...
    smoga ada hasil dr usaha ini..
    aaamiinnn

    ReplyDelete
  4. Ini adalah makanan yg bagus utk ibu2 mengandung...

    berjumpa doktor?

    jika benar telahanku... syukur Alhamdulillah... jika tidak, InsyaAllah satu hari nanti pasti akan muncul jua.. Amin...

    ReplyDelete
  5. usaha+doa+tawakal insyaAllah semua dipermudahkan, aminnnnnnnnn :)

    ReplyDelete
  6. insyaAllah. semoga doa dimakbulkan, amin...

    ReplyDelete
  7. InsyaAllah...Caiyok² jgn putus asa tau..

    ReplyDelete
  8. Insya-Allah.. moga berhasil :-)

    ReplyDelete
  9. amin.....

    mudah-mudahan allah permudah urusan kamu sahabat ^__*

    ReplyDelete
  10. usaha itu tangga kejayaan. insyaallah akan dipermudahkan segalanya

    ReplyDelete
  11. InsyaAllah...Amin...

    shu akan selalu doakan untuk kak ina & achik...

    ReplyDelete
  12. insyaallah ina... gud luck ok..eka pun tgh berusaha ke arah itu. leh join group ttc ni...hmmmm

    ReplyDelete
  13. Sama-samalah kita berusaha tanpa putus asa. Moga ALLAH perkenankan doa kita untuk miliki zuriat sendiri.Amin ~doa utk diri saya sendiri juga~

    ReplyDelete
  14. insyaallah..mari berusaha n berdoa selalu

    ReplyDelete
  15. AMIN...AMIN...rezeki ada tu...
    saya pun mcm tu dulu...


    smile :)

    ReplyDelete
  16. Insya Allah...rezeki ina achik ada...lambat dan cepat je...bersabar tau...amin amin...semoga cepat dikurniakan rezeki itu..

    ReplyDelete
  17. amin...semoga berjaya :)...sama2 kita doakan :)

    ReplyDelete
  18. InsyaAllah kak...

    Moga segala usaha di permudahkan olehNYa...

    ReplyDelete
  19. kak Ina,
    usaha..doa dan tawakal...Insya Allah rezeki Allah itu milikmu...doa kami untuk kamo...

    ReplyDelete
  20. InsyaAllah,amin ya rabb.sama2lah kita yer ;)

    Lana Liana ( FB )

    ReplyDelete
  21. alhamdulillah..:)
    ninie da sedozen try susu kambing ngan kurma ni sis..:)

    sgt sedap!!
    blended punyer sis..;)

    insyaallah ada untuk kite nanti sis..:) sama2 kt usaha ye kakak sayang..;)
    xoxoxoxoxoxxo

    ReplyDelete
  22. cik ina achik.. insyaAllah.. segalanya mungkin.. dugaan bila kita makin dekat dgn Allah adalah salah satu nikmat.. mungkin ganjarannya adalah rezeki nan satu itu..

    ReplyDelete
  23. InsyaAllah...klo Allah dah tetapkan rezeki xkan kemana...saya dulu pun macam akak gak....Alhamduliilah rezeki utk saya Allah dah smpaikan... Mana tau esok lusa rezeki utk akak plak...yg penting jngan lupa Dia....

    ReplyDelete
  24. Ya Tuhanku, semoga dimurahkan rezeki semua sahabat-sahabtku ini.

    Kurniakan mereka dengan rezekiMu yang tak pernah putus-putus itu.

    ReplyDelete
  25. my prayers r with u... nk share ni..tp maybe awk dh baca kot... http://whatsout-there.blogspot.com/2012/06/hmmm-susah-nak-tulis-my-icsi-treatments.html

    maybe dh blaja sumtin dr entry tu..

    ReplyDelete
  26. Di doakan yang terbaik. AMIN

    ReplyDelete
  27. Terima kasih banyak2 kepada kawan2 yg sudi mendoakan saya sekeluarga... InsyaAllah, akan ada pengkhabaran gembira dari saya... juga dari kawan2 yg lain. percaya pada rezeki Allah... yang mana bila Allah berkata KUFAYAKUN... maka jadilah sesuatu atas kehendakNYA...

    ReplyDelete
  28. Lawatan balas, saya doakan moga Allah kurniakan rezeki yang termahal dan terinadah ini buat anda dan suami. For those who are still trying, jgn putus harap, Allah bersama orang2 yg sabar. Jaga diri baik2.

    ReplyDelete
  29. amin, teruskan usaha tanpa henti insya allah

    ReplyDelete
  30. InsyaALLAH... Pasti ALLAH mendengar. InsyaALLAH. Moga ina+achik d kurniakan rezeki jua.

    ReplyDelete