Wednesday, June 6, 2012

Tentang Blog... Tentang Saya...

 
Header blog bertukar lagi!
macam takder keje jer kan?!
ni namanya, ade keje tapi malas nak wak keje! :p

biasalah... mak ni ade penyakit cepat boring.
seb baik tak boring ngan laki sendiri. kalo tak... hazab! hehehee...

kali ni, blog header  dgn konsep yg simple putih tulus suci jer...
dari jauh dah nampak KAKIKUSUKABERJALAN yg gabak giler tu.
biarkan! biar semua tahu anda sdg lepak di blog cik kaki! ;)
 

eh eh eh, ade pemberitahuan tak penting:
saya sekarang dalam mode terlebih kasih sayang.
Cik Esah (bonda tercinta) sedang bernomad di rumah saya.
semalam, nak datang kerja, Cik Esah bekalkan nasi goreng bodo super sedap.
balik keje, hidangan dinner dah terhidang. lauk tip top wa tell u!

ikan selar goreng & bakar, jeruk 'maman' (didatangkan khas dari kelate), sayur air lada hitam 'tene' (nama KL x dpt dipastikan). oh, budu tak lupa!!!

makan sampai terlewat ke masjid. not gud!

balik, Cik Esah potong buah dan suapkan saya yg sdg berfesbuk sambil tgk TV!
achik jeling2 tak puas hati! jeles r tuh! :p

pagi ni, bangun2 subuh dah bau aroma yg menyucuk sukma.
hasilnya, saya bawak breakfast box berisikan nasi LOVE-MAK (baca nasi lemak). 
ohhhh~ sorganya hidup bila sekali sekala tak perlu berebut kasih sayang Ma ngan adik badik yg lain! hahahahahaa... #hope takde di antara mereka yg terbaca entry ni! amin...


MA... orang tahu ma sayang orang...
tapi sayang orang lagi banyak! percayalah!!!
oke, sbg bukti kecik... wiken nanti kite gi shopping!
achik blanje! hehehehee...

tak sabar nak balik kerja nak jumpa 'best friend' saya...



13 comments:

  1. dapnya.. mak masak ikan goreng pun dah sedap kan. lebih2 lagi cicah budu tu.. bertambah2 nasi :-)

    ReplyDelete
  2. ma manjakan awak..g shopping tp achik kene kua blanjo ha ha ha..tumpang happy...

    ReplyDelete
  3. hurm.... berkeriuk perot ku tgk gambar2 makanan hasil air tangan Mak Esah... mmg terbaik la i tell u Ina..syok le ur mum nomad brape lame kat umah Ina? leh pos kt umah saya lak ke? hehehe...

    ReplyDelete
  4. header tu nampak simple, tapi sangat okay bagi aku.....aku tak tahan di akhiran entry ko ni, ajak ma shopping, tapi achik blanje....sweeettttttttttt sangat la.....hehehehehehehhehe

    ReplyDelete
  5. ina... kita dah teringin.. mcm mana?

    ReplyDelete
  6. Sweet n untungnya Ma dtg umah kamoo...:)

    ReplyDelete
  7. amboiiii manje habes ye.. mau taknye achik jeling tak puas hati... hehehehe skali skala nak juga manje ngan mak tanpa berebut kasih sayang dgn adek badek lain...

    ReplyDelete
  8. Waduh-waduh jeruk mamae, holo ssini getek weh!

    ReplyDelete
  9. header simple but nice. Saya sokong sbb sifat boring n sukar tukar header tu salah satu sifat yg kita serupa ;P. best dpt mkn mskn mak...mak kita jauh :(

    ReplyDelete
  10. sweet header baru ni..suke! :)

    ReplyDelete
  11. fuhhhh terangkat lauk pauk tuh.... air tangan mak mmg x ley lawan r kan?

    ReplyDelete
  12. mak goreng telur pun rasa sedap hihi

    ReplyDelete