Thursday, July 28, 2011

baru nak feeling...

malam tadi feeling Tok T vs Tok K... main suap2 strawberry coklat.
sekali sayang, Tok Chik perut very da village yu. pas makan carik jamban! cirit terus!!! hahahhahaaa...

versi rajin -> gigih nak cucuk lidi satu2 and celup coklat satu2..
.

versi malas -> nak hamekko aku men longgok atas plate - tuang coklat secara selerak dan taburlah coklat rice secara suka hati. masuk esbok, petang karang makan wak berbuka... yummyyyy jugak kekdahnya. ala2... kunyah2 jadi taik jugak! hahahahahaaa~~~


orang pakai cooking coklat, aku pakai cadbury coklat. senang, coklat baki yang tak abes tu aku wak bahan kudapan. enak dimakan begitu sajeeeeeeeeeeee~~~

10 comments:

  1. wahhhhh sodap nyeeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  2. apa yg smpi tok achik cirit nok...coklat kah??

    ReplyDelete
  3. coklat cadbury lg sedap
    dari pkai coklat masak

    ReplyDelete
  4. rajinnye ko nok...

    kt dlm fridge aku, ada stroberi gak..tp, mls nk celup2 coklat...terus msk mulut ja...

    ReplyDelete
  5. janji cekelat..hehe...tak kisah la apa pun jenis dan yg penting sedapppp

    ReplyDelete
  6. sedap memang sedap tapi aku ni perut kampung... lagi suka strawberry cicah garam! lagi kick! x caya, cer try!

    ReplyDelete