Thursday, October 11, 2012

TUDUNG LABUH Project #Update 1 ~ Penyumbang yang dermawan

Alhamdulillah... syukur ke hadrat MU ya Allah...
tak sangka sambutan kepada TUDUNG LABUH Project agak memberangsangkan. ada yang sumbangkan tudung terpakai (apa yer word paling sesuai nak guna selain 'terpakai' ni? cam x bestla guna word 'terpakai'. pre-loved la kan kiut sket bunyiknya). ada juga online shop menyumbang tudung2 jualan mereka... dan tak kurang juga yang menyumbangkan sumbangan berbentuk duit.
jumlah jangan tanya... even rm2 jika sumbangan itu adalah ikhlas, besar pahalanya di sisi Allah...
apatah lg berpuluh hingga ratus ringgit kan... yer, saya touching pagi ni sebenarnya bila menerima sumbangan dlm jumlah yg agak besar pada saya... hanya Allah yang mampu membalas segala jasa baik kalian...

ya Allah...
KAU murahkan dan berkati rezeki mereka yg memberi...
KAU berkati usia mereka...

izinkan kami membahagiakan mereka yg memerlukan dan pastinya kami lakukan ini untuk 'menggembirakan'MU ya Allah...

 #pada yang tak faham lagi apa ceritanya dgn TUDUNG LABUH Project ni, saya dgn senang hati ingin bercerita secara ringkas sekali lagi.
~> TUDUNG LABUH Project ini dijalankan utk membantu lebih kurang 15 orang student Uni yang berhijrah ke tudung labuh tapi mereka tidak mampu untuk membelinya. jadi, sumbangan tudung pre-loved, baru atau duit diterima (cuma pastikan saiz besar). cuma kalau nak bagi tudung, saya akan bagi alamat mereka dan penyumbang akan pos direct kpd yg memerlukan. kalau yang bagi duit, saya akan dapatkan tudung untuk mereka dan pos pada mereka. clear kan? 
Jika berminat untuk menjadi penyumbang2 terhormat (heheee..), boleh PM saya di:

atau email saya di azlinahasan@yahoo.com


sumbangan setakat ini:

beberapa helai tudung AKEL sumbangan  Qaseh Qaisara Blog Shop



 pre-loved sumbangan hamba Allah...


 ada juga sumbangan jubah dari hamba Allah...


yang sumbangan wang, tak perlu lah kot saya nyatakann jumlah terkumpul. cukup saya katakan, kutipan agak memberangsangkan. :)




sumbangan masih dibuka dan dialu-alukan! :)



No comments:

Post a Comment